Ofte stillede spørgsmål hos BrugteiPhones.dk

Hvilke enheder tager I imod, hos BrugteiPhones.dk?

Vi tager imod følgende

iPhone modeller:

iPad modeller:

Samsung modeller:

Telefonerne må være ødelagte, ridsede, slidte, eller sprit nye.
Vi forbeholder os dog retten til ikke at købe enhederne, såfremt vi vurderer, at vi ikke kan sælge dem videre.

Hvordan sælger jeg min iPhone til jer?

Du kan sælge din iPhone til os på 2 forskellige måder.

Du kan enten indlevere din iPhone i en af vores butikker, eller du kan udfylde formularen online og få tilsendt en gratis returkuvert, som du kan bruge til at sende din iPhone til os. Når vi modtager enheden tester vi den for fejl og mangler, og derefter overfører vi pengene så du har dem i løbet  af 7-10 hverdage, efter modtagelsen.

Skulle der mod forventning være andet galt end oplyst, vil vi kontakte dig med henblik på en ny pris.

Vi forbeholder os dog retten til ikke at købe enhederne, såfremt vi vurderer, at vi ikke kan sælge dem videre.

Hvordan ved jeg, om I har modtaget min enhed jeg har sendt ind til jer?

Så snart vi modtager din enhed med posten, så får du en email herom. Herefter vil vores dygtige teknikere gå igang med at gennemteste enheden, og når det er gjort, bliver telefonen købt af dig og pengene overført.

Hvor lang tid skal jeg vente på at få mine penge, når jeg har solgt min enhed til jer?

Når vi har modtaget din enhed, gennemgået den for fejl og mangler, og konstateret at alt er som det skal være, overfører vi typisk pengene samme dag. Dvs. fra modtagelse af din enhed, har du pengene på din bankkonto senest 7-10 hverdage efter.

Hvorfor bliver man registereret i jeres system når man sælger noget til jer?

For at vi kan være helt sikre på at de produkter vi forhandler er lovlige, bliver vi nødt til at se billede-ID på alle vores kunder der sælger enheder til os. Dine oplysninger vil aldrig blive videregivet til 3. part og de vil aldrig blive brugt til markedsføringsmateriale m.m.

Hvad sker der med mine oplysninger/billeder/persondata når jeg sælger en iPhone til jer?

Så snart vores teknikere modtager en enhed, renser, nulstiller og klargører de dem med det samme. Det betyder at du som forbruger er sikret at dine persondata aldrig komme videre.

Når vi renser og nulstiller din enhed, sletter vi alle dine data – bl.a. e-mails, private billeder, sms beskeder, noter og videoer altid vil blive slettet.

Har I tænkt jer at udvide jeres koncept, så det omfatter andet end iPhones?

Vi er i fuld gang med at udvide vores produktsortiment, som bl.a. vil indeholde iPads. Så snart vi får implementeret dette på vores side, vil vi annoncere det. Derudover arbejder vi på, at kunne sælge Samsung modeller meget snart.

Hvordan køber jeg en iPhone af jer?

Du kan købe en iPhone af os, enten ved at ligge en bestilling online, eller komme ind i en af vores butikker og afhente den der.

Hvis du vælger at købe din iPhone online, har du mulighed for enten at få tilsendt iPhonen med posten, eller vælge en butik hvor du vil afhente din telefon.
Du får en statusmail herom, når din iPhone er afsendt, eller klar til afhentning.

Hvilken garanti har jeg, når jeg køber noget af jer online?

Vi yder altid 2 års reklamationsret på alle produkter vi sælger, som er gældende fra købsdatoen.

Er den enhed jeg køber fra jer nulstillet?

Alle enheder vi sælger er renset, nulstillet og klargjort.
De er ligeledes gennemtestet af vores dygtige teknikere, så du er sikret at få en produkt som virker 100%.

Hvornår får jeg min bestilte varer?

Hvis den bestilte enhed er på lager, sender vi den senest afsted dagen efter modtagelsen. Såfremt bestillingen er lagt senest 16:00 den pågældende hverdag, sender vi afsted samme dag.

Kan jeg fortryde mit køb?

Du har altid 14 dages returret hos BrugteiPhones, i forbindelse med et køb på vores web butik. Ved returnering skal telefonen leveres i samme stand som ved modtagelse og med original emballage, i uåbnet tilstand.

Hvad dækker jeres reklamationsret?

Vores reklamationsret dækker almindelige fejl på enheden, som skulle opstå ved korrekt brug. Ved selvforskyldte skader, eller skader der er opstået ved forkert brug af enheden, dækker vores reklamationsret ikke.

Reklamationsretten dækker i 24 måneder fra købsdato.

Hvordan fjerner jeg Apple-ID Activation Lock / "Find My iPhone" ?

Vi har lavet en guide der hjælper dig med at fjerne Apple-ID Activation Lock / "Find My iPhone"
Du kan se hele guiden ved at klikke her.

Hvordan betaler jeg for min varer?

Alle vores betalinger foregår igennem vores sikrede betalingsformular, igennem ePay.dk. Hos BrugteiPhones bruger vi Teller.com. som indløser, for at sikre dig som kunde bedst muligt. Vi tager imod de fleste betalingskort, bl.a. Visa, MasterCard og American Express.

Hvis du betaler din varer i en af vores butikker, kan du enten betale kontant eller med kort. Her tager vi også de fleste betalingskort.

Bemærk at der er gebyr på udenlandsk udstedte kort, samt MasterCard.